Logo Monday Development

ODBIÓR MIESZKANIA KROK PO KROKU - Fama Jeżyce

Już niedługo rozpoczynamy proces przekazywania mieszkań w ramach FAMA JEŻYCE ETAP 3 jego przyszłym mieszkańcom. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi punktami. Dzięki nim dowiesz się jak przebiega organizacja tego wydarzenia, czego możesz się spodziewać i o czym należy pamiętać przed, w trakcie i po dokonaniu odbioru.

Zapraszamy!

grafika przedstawiająca cyfrę 1 obok ikony ręki na której znajduje się domek

 

Przygotowanie do obioru mieszkania
 

- zabierz ze sobą dokument tożsamości

- przygotuj pełnomocnictwo, jeśli chcesz aby odbioru lokalu dokonała osoba, która nie jest w umowie
(link - pełnomocnictwo do odbioru lokalu)

 - przygotuj nr konta bankowego, który posłuży deweloperowi do ewentualnych zwrotów nadpłat np. za media czy rozliczenie metrażu

grafika przedstawiająca cyfrę 2 obok ikony człowieka z chmurą dialogową

 

Odbiór mieszkania 
 

- sprawdzimy Twoją tożsamość oraz dane lokalu który będziesz odbierać,

- w drodze do lokalu pokażemy Ci najważniejsze udogodnienia w budynku, miejsca postojowe, komórki

- w mieszkaniu będziesz mieć czas na zapoznanie się ze stanem technicznym lokalu oraz zgłaszanie ewentualnych uwag,

grafika przedstawiająca cyfrę 3 obok ikony lupy

 

Formalności w biurze odbiorowym
 

- uzupełnimy protokół o stany liczników i inne dane

- podpiszesz protokół zdawczo-odbiorczy dot. przejęcia licznika energii elektrycznej dla lokalu

- otrzymasz klucze do lokalu i inne akcesoria dostępowe

grafika przedstawiająca cyfrę 4 obok ikony kluczy

 

Rozpoczęcie korzystania z mieszkania 
 

- zapoznaj się z Instrukcją Użytkowania Lokalu
(link – instrukcja użytkowania lokalu)

- zapoznaj się z regulaminem porządkowym osiedla
(link- regulamin porządkowy osiedla)

- możesz rozpocząć prace wykończeniowe
(link – plakat 7 kroków do łatwego remontu)

- Pozwolenie na Użytkowanie
(link – Pozwolenie na Użytkowanie)

grafika przedstawiająca cyfrę 4 obok ikony znaku wskazującego drogę

 

Administracja osiedlem 
 

- Twoim osiedlem opiekuje się profesjonalny administrator
(link – ulotka o zarządcy osiedla)

- jeśli w lokalu pojawią się usterki, zgłoś je zarządcy lub deweloperowi za pośrednictwem Portalu Klienta.
(link - Portal Klienta)
(link - Instrukcja Obsługi Portalu Klienta. Moduł zgłaszania usterek/spraw został opisany w punkcie „5.3. Centrum wsparcia”)
(link - Centrum Wsparcia)

- będziemy wystawiać faktury czynszowe zgodnie z określonymi zasadami
(link - informacja o sposobie rozliczenia opłat)
(link - regulamin rozliczenia mediów)
(link – informacja o opłatach za indywidualne zużycie energii i przepisaniu licznika)

grafika przedstawiająca cyfrę 6 obok ikony dokumentu z długopisem

 

Akt przeniesienia własności 
 

- zaprosimy Cię na akt notarialny w terminie umownym

Materiały do pobrania: